Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.
Regulamin Apartamentu
§ 1 Przedmiot Regulaminu
Poniższy Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy najmu krótkoterminowego Apartamentu na ustalony przez strony okres, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Apartamencie. Stroną Wynajmującą jest Elwira Barna prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Apart Invest Nieruchomości Sp. z o.o. w organizacji z siedzibą w Szklarska Poręba 58-580, ul. Jedności Narodowej 13a, NIP 6112830945, zaś Najemcą jest Gość. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Umowa najmu nie obejmuje wyżywienia i dojazdu.
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Apartamentu (Gościa i osoby mu towarzyszące, dalej łącznie zwani Gośćmi).
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Wynajmującego, jak i w Apartamencie.
§ 2 Doba hotelowa
Apartament wynajmowany jest na doby.
Doba najmu rozpoczyna się o godzinie 16.00 i kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu należy zgłosić do godziny 12.00 dnia poprzedzającego, w którym upływa termin wynajmu, co jednak nie wiąże Wynajmującego.
Wynajmujący uwzględni życzenie Gościa jedynie w miarę możliwości i dostępności, ewentualnie, na życzenie Gościa udzieli pomocy w znalezieniu innego Apartamentu.
Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Apartamencie, w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
Opłaty za przedłużenie doby kształtują się w następujący sposób: - przedłużenie doby do godziny 20.00 podlega opłacie 50% ceny dnia - przedłużenie doby po godzinie 20.00 podlega pełnej opłacie za pełną dobę.
§ 3 Rezerwacja i meldunek
Podstawą wynajęcia apartamentu przez Gościa jest potwierdzenie rezerwacji wystawione przez Wynajmującego oraz uiszczenia czynszu przez Najemcę.
Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie przedpłaty (w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji) w formie zadatku. Wysokość przedpłaty wynosi 30 % wartości rezerwacji. Pozostałą część kwoty Najemca może uiścić w dniu przyjazdu – przelewem na konto wskazane przez Wynajmującego lub w biurze ApartInvest Nieruchomości (dni i godziny pracy biura podane są na stronie apart-invest.pl/kontakt).
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim (nieobjętych rezerwacją) nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Osoby trzecie (nie objęte rezerwacją) mogą przebywać gościnnie w apartamencie od godz. 6.00 do 22.00. W wypadku pozostania w Apartamencie przez osobę nieobjętą rezerwacją dodatkowej osoby pomiędzy godziną 22.00 a 6.00, Gość zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Wynajmującego czynszu za dodatkową osobę, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.apart-invest.pl.
Wynajmujący może odmówić przyjęcia Gościa (zawarcia umowy najmu krótkoterminowego), który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin np. wyrządzając szkodę w mieniu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Wynajmującego albo innych osób przebywających w apartamencie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Apartamentu.
Rezerwacja ma ważność do godziny 18.00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował Wynajmującego o późniejszym przyjeździe.
W przypadku nie odwołania rezerwacji pokoju w terminie do godz. 18.00 w dniu przyjazdu lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Apartamentu, Wynajmujący obciąży Gościa za pierwszą dobę.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Wynajmujący nie zwraca uiszczonej opłaty.
Najemca ma prawo odwołać rezerwację, jednak zadatek, który uiścił nie podlega zwrotowi.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu, ma on prawo zmienić termin pobytu na inny – zadatek zostaje przeniesiony na nowy, wskazany przez Najemcę, termin bądź zamienić zadatek na voucher, który będzie mógł zrealizować w ciągu roku kalendarzowego, od momentu zgłoszenia chęci rezygnacji.
Dokonując zmiany terminu pobytu, Najemca ma prawo zmienić apartament na inny. Zmiana terminu pobytu i apartamentu może wiązać się ze zmianą ceny, tj. jej wzrostu – jest to uzależnione od terminu pobytu i sezonu, w którym pobyt będzie miał się odbyć.
Wynajmujący zastrzega sobie, że wszelkie ustalenia dotyczące zmian w rezerwacji muszą odbywać się na piśmie – tzn. za pomocą wiadomości e-mail.
§ 4 Odpowiedzialność Gości
Dzieci do lat 13 mogą przebywać w Apartamencie tylko pod nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
Gość zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania Wynajmującego o wszelkich zniszczeniach lub uszkodzeniach Apartamentu i znajdujących się w nim ruchomości, stanowiących wyposażenie Apartamentu.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe, zgodnie z Cennikiem wyposażenia stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Wynajmujący może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Wynajmującego.
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa zamknąć okno, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
Najemca winien korzystać z Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem. W wypadku konieczności dodatkowego (ponadnormatywnego) sprzątania Apartamentu.
W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W razie naruszenia zakazu Gość zostaje obciążony kosztami odświeżenia pomieszczenia w kwocie 500 zł.
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
Zgubienie kluczy od apartamentu, pilota do bramy wjazdowej do garażu bądź na posesję, pastylek do dostępu na parking dedykowany do apartamentu podlega karze pieniężnej w wysokości w granicach 50/100 PLN.
W Apartamencie obowiązuje zakaz organizacji spotkań towarzyskich, które mogą zakłócać spokój innym mieszkańcom i najemcom sąsiadujących lokali.
§ 5 Odpowiedzialność Apartamentu
O wszelkich szkodach Gość powinien powiadomić Wynajmującego niezwłocznie po powstałej szkodzie lub jej stwierdzeniu.
Apartament nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu przy Apartamencie.
§ 6 Zwrot rzeczy pozostawionych
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w Apartamencie przez Gościa będą wysyłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy te traktowane są jak rzeczy porzucone z zamiarem ich wyzbycia się. Wynajmujący ma obowiązek przechować pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
§ 7 Cisza nocna
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6.00 i obowiązuje wszystkie osoby przebywające w Apartamencie. W przypadku zakłócania ciszy nocnej i/lub interwencji policji, tym samym niedostosowania się do regulaminu, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zakończenia pobytu i żądania opuszczenia lokalu.
§ 8 Reklamacje
W przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług Goście mają prawo do składania reklamacji.
Wszelkie Reklamacje przyjmuje Wynajmujący pod adresem wskazanym w § 1 lub w innej dostępnej dla Gościa formie.
Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w jakości świadczonych usług.
§ 9 Klauzula informacyjna RODO
Administrator
Administratorem danych osobowych podanych przez Pana/Panią w związku z zawarciem i realizacją umowy najmu krótkoterminowego jest Elwira Barna prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Elwira Barna ApartInvest Nieruchomości z siedzibą w Szklarska Poręba 58-580, ul. Jedności Narodowej 13a, NIP 8421676928.
Kontakt
Z administratorem może Pan/Pani skontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: ul. . Jedności Narodowej 13a;
• przez e-mail: kontakt@apart-invest.pl
• telefonicznie: (+48) 507-753-161
Cele
Dane mogą być przetwarzane w następujących celach:
zawarcie i realizacja umowy najmu krótkoterminowego;
wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze – wynikających z przepisów prawa podatkowego i finansowego;
realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora, którymi są: cele archiwalne i statystyczne, obrona lub dochodzenie ewentualnych roszczeń, a także – jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym newslettera od administratora – w celach marketingowych administratora. Jeśli nie jest Pan/Pani stroną umowy, ale został Pan/Pani wyznaczony jako osoba do kontaktu, Pana/Pani dane będą przetwarzane w celach kontaktowych.
Podstawy
Dane będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy z administratorem,
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze (np. wystawienie faktury, innych dokumentów księgowych, wykonanie innych obowiązków prawnych nałożonych na administratora przez przepisy podatkowo-finansowe),
art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, którymi są cele archiwalne i statystyczne, obrona lub dochodzenie ewentualnych roszczeń w związku z umową, a także – jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od administratora – w celach marketingowych administratora. Jeśli nie jest Pan/Pani stroną umowy, ale został Pan/Pani wyznaczony jako osoba do kontaktu, Pana/Pani dane będą przetwarzane w celach kontaktowych.
Zapis na newsletter i otrzymywanie informacji handlowych wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowej przez Apart Invest Nieruchomości Sp. z o.o. w organizacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Brak przedmiotowej zgody uniemożliwi przesyłanie newslettera i ofert handlowych. Zgoda może być w każdej chwili wycofana, co będzie skutkowało zaprzestaniem przesyłania newslettera i ofert handlowych.
Okres retencji danych
Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej wykonaniu przez okres wymagany przez przepisy prawa lub przez okres umożliwiający realizację prawnie uzasadnionych interesów administratora (w tym do upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń lub zarzutów wynikających z w/w umowy), chyba, że wcześniej zgłosi Pani/Pan skuteczny sprzeciw względem przetwarzania danych.
Informacja o odbiorcach
Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane dostawcom systemów informatycznych i usług IT administratora (takich jak dostawcy programu CRM i programu do obsługi księgowości), firmie odpowiadającej za obsługę księgową, prawną administratora, Poczcie Polskiej lub kurierom. W zależności od usługi, dane mogą być przekazywane także do prawników wspomagających administratora lub kancelarii podatkowej.
Brak profilowania
Pana/ Pani dane osobowe nie są profilowane, w tym nie jest wobec Pani/Pana podejmowana decyzja oparta wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
Prawa
Przysługuje Panu/ Pani prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. W przypadku uznania, że Pana/ Pani dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, przysługuje Panu/ Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Dobrowolność/ wymóg podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszej umowy najmu krótkoterminowego lub do otrzymywania informacji handlowych, w tym newslettera od administratora. W zakresie danych przekazanych administratorowi w związku z wystawieniem dokumentów księgowych oraz w związku z planowanymi lub toczącymi się postępowaniami, podanie danych jest wymogiem ustawowym.
§ 10 Postanowienia końcowe
Wynajmujący zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji. Czas anulacji rezerwacji to 24 godziny od momentu dokonania przez Gościa rezerwacji. Gość zostaje powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail o jej dokonaniu, a wszelkie koszta zostają mu zwrócone w formie, w jakiej dokonał płatności.
Za dodatkową opłatą Apartament akceptuje zwierzęta w pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi i usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę. W wypadku zniszczenia przez zwierzę Apartamentu lub jego wyposażenia, Gość zobowiązany jest do pokrycia szkody.
Życzmy miłego pobytu!
Bądź na bieżąco z informacjami, zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i ofertach specjalnych